3.9.17

Čerstvě šestiletá


Dnešní kamarádka oslava Jóiných šestých narozenin se moc vyvedla. Pět dětí a dvě maminky k nám přišly na dort. Chvilku si pohrály (děti) a popovídaly (matky). Potom na chvilku na hřiště a pak domů připravit se na zítřejší první školní den.
 

Můj první nahatý dortík. Red velvet cake podle receptu od Jitu.  Povedl se a chutnal skoro všem. I když jsem použila nealkalizované kakao (koupeno v Bezobalu, kde kupují od troubelických čokoládoven), tak se mi těsto nezdálo moc načervenalé. Jenže mi to teď hrozně vrtá hlavou a myslím, že budu péct jeden červený sametový dort za druhým dokud tam ta červená nebude.


Krásné narozeniny, Jóinko naše, ať jsi pořád tak správná holka a ať se ti líbí ve škole.

4 comments:

  1. Gratuluju :-) Dort je krásný. Ale víc mi učarovaly ty dlaždičky na podlaze. Ty mi nedají spát...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jitu, díky moc za podrobný recept. Dort nám opravdu chutnal.

      Delete
  2. Všechno nej, ať je Jo furt veselá ;) Doma to máte pěkné.

    ReplyDelete
  3. Jó všechno nejlepší ke krásným narozeninám. A dort je boží, moc se mi tyhle nahé dorty líbí a tvůj je jak do časopisu.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.