20.4.17

Začíná se mi líbit




Prošívání deky pomalu postupuje. Za ty čtyři večery, co jsme byly na chalupě, jsem prošila asi 13 čtverců. Nejvíc se mi líbí ty hustě prošité, a ty holt trvají delší dobu.

Zase jsem si zapomněla speciální tužku na psaní na látku, takže mám všechny čáry křivé.  Jak si věci nesbalím hned po návratu z chalupy, když mám ještě všechno v hlavě, tak je nesbalím vůbec, i když si napíšu ten nejpodrobnější seznam.

Tentokrát už mám ale tužku nachystanou v krabici společně s olejem na smažení palačinek, eko jarem (jsem na sebe děsně pyšná, protože jsem dovezla do Prahy prázdnou láhev od jaru a koupila do ní nový litr eko jaru, pěkně zerowaste). K tomu postupně přidám všechna vypraná prostěradla, povlečení a utěrky. Na chalupu se dostanem nejdřív někdy v červenu na tradiční senoseč, ale balím už teď.

6 comments:

  1. Evi, kupuješ někde stáčený jar? Nebo jsem to pochopila blbě s tím nákupem? :-)

    ReplyDelete
  2. Pochopilas to dobře. U nas ve zdrave vyzive maji stojan od Ecoveru se stacenymi produkty (jar/ saponat na myti nadobi a praci gel). Vyjde to trochu draz, ale zrovna na chalupě jsou eko prostredky nutné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je fajn! Nevíš o něčem takovém v Brně?

      Delete
    2. Nevim, asi nejaka vetsi zdrava vyziva. Brana ke zdravi (tam maji na vahu sypke potraviny) nebo ta na Lidicke.

      Delete
    3. Prosím, která zdravá výživa konkrétně? Děkuji.

      Delete
    4. Coutrylife na Československe armady kousek od Kulaťáku.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.