9.2.17

Ušito bílou nití III

Bílou nití jsem už došila a mám velkou radost, že se mi podařilo tuhle mou soukromou výzvu dokončit a oživit několik polozapomentutých látek z mé zásobárny.
 Hromádka ušitých kousků. Shora - pár záclonových pytlíků a jeden plátěný na nakupování potravin, potah na taburet, dvě beránci do kočárku, podprdelník a polštář na chalupu. A břichopasí panenka, tak je prostě nej.



"Beránek" do kočárku je obroustranná podložka, která dítku zpříjemní pobyt v kočárku. Z jedné strany je umělý berárek (merino vlna zatkávaná do bavlny, takový vlněný plyš), z druhé strany je potištěné bavlněné plátno. Náš Jáík má přesně tu samou podložku v kočárku, ale protože jsem beránčího kožíšku koupila moc, ušila jsem ještě dvě úplně stejné podložky na prodej. Brzy je vložím na Fler.

PS: Kdyby někdo z mých přátel a známých toužil po záclonovém pytlíku na nakupování, ráda mu nějaký věnuji. Mám jich víc než potřebuji. Stačí se ozvat na mail nebo se zeptat při osobním setkání, nějaký ten pytlík mám většinou u sebe.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.