11.2.17

Když dítě spí ...

.. tak matka šije a pije.

 
Bílou nit jsme vyměnila za červenou a šiju jeden popruh k nosítku za druhým.


Puntíkaté popruhy k puntíkatým nosítkům. Tuhle látku od Roberta Kaufmanna měli u Mráze za polovic, neodolala jsem koupila jí dva metry. Ta kvalita je na ní poznat. Stejně tak jsem neodolala jednobarevné krémové a červené Kona Coton, ty se hodí vždycky. Normálně se hodně ovládám, ale tomuhle nešlo odolat.



Naše pražské interiérové kliky. Jsou krásné a původní. Stejně tak kličky na oknech. Zato na vchodových dveřích do bytu i do domu se kliky nedochovaly. Schválně jsem dnes procházela celou naši ulici po jedné straně a ani jedna vchodová klika není původní. Zajímalo by mě jaké kliky tu původně byly. V naší čtvrti se jich dochovalo velmi málo. Pár jsem jich ale objevila a chystám se je nafotit.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.