18.5.13

Duhové polstáře

PŘED
PO
Moji rodiče dnes pohlídali obě holky a tak jsme měli čas na práci. Muž s tchánem budovali na zahradě, já se pustila do dlouho odkládaného třídění látek a klubíček. Mám jich požehnaně. Už je taky hromadím přes 15 let.


Duha z nahromaděných jednobarevných látek.


 Pohovku zdobí nové polštáře podle Bellet. Měly být už v dubnu.

A takhle na ně koukám při cvičení. Už mám za sebou 30 day shred a pokračuji v Ripped. Kila ani centimetry mi moc neubývají, ono při tom, kolik toho sním to ani nejde, ale pevnější jsem nejen pase. Cítím se ve svém těle o moc lépe.

3 comments:

  1. Nás podobná hlídací akce čeká zítra :-)
    Chlapi na zahradě, babička s dětmi a já se chystám učit...
    Taky jsem se teď pustila do 30 day shred, tak jsem na to zvědavá.
    Hezký zbytek víkendu!
    Mimochodem, stále se nemůžu vynadívat na tu vaši větev. A ty polštáře jsou fantastický :-)

    ReplyDelete
  2. Evi, za 15 let "jenom" tohle v té jedné skříni? Já nahromadila dost podobně za rok a půl. :D :D :D

    ReplyDelete
  3. Jsou kouzelné! Tenhle vzor je opravdu vděčný a polštářkům lahodí :) J.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.