23.2.13

Z látky na chňapky



Nejdřív jsem ušila chňapky pro holky. Pro Jů růžové, pro Jů oranžové. 

A pak dvě pro sebe z nové židličkové látky. Pro ostatní látky stačilo sáhnout do jedné z mnoha obřích krabic (o krabicích a o mém příští projektu někdy později).

  Nezůstalo jen u chňapek. Došlo i na podtácky. Máme nový stůl, tak ať ho trochu šetříme.

A taky na polštáře. Podle Mariny. Pořád jsem na ně koukala u Jany Grešákové, která je má už aspoň ve čtyřech barevných kombinacích, a říkala si, že je musím taky ušít. Jsou na ušití vážně snadné, ty malé kontrastní kosočtverečky jim přidávají neuvěřitelný šmrnc. Asi je taky budu šít pořád dokola.

Rozhodla jsem se, že taky budu fotit naši pohovku, tak jako Jana. Jen těch kombinací asi nebude tolik. ještě bych chtěa v této kombinaci drážďanské kolo, ale tu Marinu asi nemám (nebo ji máš ty mami?).

A na závěr, abyste věděli komu patří ty malé nožičky za pohovkou.

3 comments:

  1. Budu se muset taky pustit do nějakého jarního šití, ty barvy jsou úžasně nabíjecí...

    Marinu s dřážďanským talířem mám a v úterý jedu do Brna - ozvi se, pokud ji budeš chtít půjčit ;-)


    I.

    ReplyDelete
  2. Tak na ty varianty sedačky se už moc těším... A polštáře jsou super.... A ty chňapky... Hrozně mě baví, jak textilie místnost oživí....

    ReplyDelete
  3. Novire, děkuji za nabídku. Nakonec se příslušná marina našla u mojí maminky.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.