7.5.09

Yet another baby blanket

I just casted on a new blanket blanket. It is made from cotton yarn Limone (by Schoeller+Stahl, 125m/50g). I have chosen Bunny Hop Baby Blanket pattern. Since I use small neddles (size 3), it will take long time to finish it.Dnes ráno cestou do práce jsem nahodila oka na další miminkovskou deku. Zase pletenou, ale tentokrát žlutou a bavlněnou. Přízi Limone (100% bavlna, 125m/50g) od firmy Schoeller+Stahl jsem koupila v internetovém obchodě Pletení pro radost. Příze je hodně tenká, pletu na jehlicích číslo 3, takže upletení celé deky bude trvat hodně dlouho. Doufám, že to stihnu, protože už mi zbývá jen 10 týdnů do termínu porodu a mám spoustu dalších ručních prací na dodělání. Vybrala jsem si krásný oboustranný vzor Bunny Hop Baby Blanket.


No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.