20.5.09

First blocks

I sewed first 24 blocks for quilt along. The colour scheme is red and yellow with orange and pink. It's going to be a prezent to my grandma.



Ušila jsem prvních 24 bloků pro velkou deku v rámci quilt along, abych dohnala zpoždění, které jsem nabrala pozdějším startem. Odteď už budu šít tak jen dva bloky denně. Opravdu to zabere jen chvilku. Deka bude laděná do červenožluta. Používám všechny možné i nemožné látky ze svých zásob. Zatím jsem s většinou bloků spokojená, jen některé se mi moc nelíbí. Deka bude dárkem pro mojí babičku. už hrozně dlouho plánuju, že jí nějakou ušiju. Původně jsem chtěla spíše nějaký tradiční vzor s hvězdami, ale tahle bude také dobrá. Jen si nejsem jistá bílý lemováním, protože babička má dva psy, kteří běhají dovnitř a ven z domu, jak se jim líbí a skáčou na postele a křesla také, jak se jim líbí.



No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.